I am engaged!

My love and I 2010-03-17 18:49:04
Kommentera - 0 st

Idag i vår hall när jag kom hem med våra förlovningsringar möte min underbara pojkvän mig med en rosa ros. Han öppnade den lila boxen med våra ringar och gick ner på knä och frågade "Vill du gifta dig med med?". Fjärilarna flög runt i magen och hjärtat klappade extra hårt. Leendet kunde jag inte sudda  bort och än när jag sitter här och skriver i soffan tittar jag på ringen och ler. I can not believe it, jag är förlovad!
Just nu är jag det lyckligaste tjejen i världen och jag kommer glida på rosa moln väldigt länge. Jag vet med mig av hela mitt hjärta och hela min själ att detta är den mannen jag så länge letat efter och som gör mig lyckligast i hela världen. Så det ska bli alldeles underbart att få spendera hela min framtid med denna man.

Ja ja, jag ska sluta snacka massa smör och låta er se ringen.


Det är en ring av titan med en diamant i mitten. Liten bling ska en tjej alltid ha.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: