I am beeing draged down

Livet 2010-03-10 06:11:34
Kommentera - 1 st

Dag 3 av förkylningen och idag känns värre än igår. Nu verkar det som att rethostan blivit lite värre och nästan är täppt som bara den nu på morgonen. Ögonen känns svullna och huvudet är nog total stoppat med bomull. Tröttheten ska vi inte ens ta upp.
Denna förkylning medför också att jag inte alls har någon tillstymmelse till energi på kvällarna utan bara känner att jag vill gå och lägga mig direkt efter vi ätiti middag. Kul flickvän jag var sen då! Och som sagt så är all träning satt på hyllan tills denna ovälkomna gäst tar sitt pick och pack ocg flyttar lång bort.
Får hoppas att den försvinner till helgen för då hade jag tänkt och träffa min underbara vän Therese för lite fika. Jag får helt enkelt tänka positiva tankar fram till lördag så fixar det sig nog.




Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

skön bild :D

2010-03-10 07:49:31
http://vadfanskajagheta.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: