Happy Day

Vänner 2010-03-14 09:07:15
Kommentera - 0 st

Äntligen är det söndag. Solen lyser, mannen min är hemma och vi har straptser inplanerade under dagen. Hur kan man inte var lycklig en sådan här dag undrar jag? det liksom bara spriter i hela kroppen av lyckokänslor hela tiden och jag inte exakt sätta fingret på vad det är som gör det. Det känns bara som att alla pusselbitar i mitt liv fallit på plats helt enkelt.

Igår var också en happy day då den spenderades med Therese och hennes son V. Vi gick och åt lunch på Max (som för allas vetande har världens godaste GI-hamburgare), sedan gick vi och såg "Prinsessan och Grodan" på bio och tillsist klämde vi även in en lång fick inne på Wayens Coffe. Denna vän är en av det visaste personerna i mitt liv och varje gång man får sitta ner och prata med henne så får bara en massa bra tips och ideér från henne. Så tack gumman för igår och tack lilla V för ditt sköna sällskap. Snart tar vi och svänger ihop på den där planerade evighetssmiddagen!

Nepp, nu ropar Mattias att det är frukost på g. Gotta go!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: