Goodmornin' Monday!

Livet 2010-03-29 08:05:45
Kommentera - 1 st

Så blev det måndag igen. Men till min glädje så förstod jag att denna vecka blir en kort vecka då jag får vara ledig på fredag plus att det blir långhelg då det även då är röd dag. I like påsken!
Med tanke på påsken, jag måste skaffa fram ett påskägg till Mattias. Men vad ska man lägga i detta äg? Visst, godis i all ära, men det är mycket roligare att ge en lite mer beständig present. Inget dyrt, men något mer roligt. Några bra tips mån tro?

Får försöka klura ut något under dagen på jobbet. Måste prata ihop mig med Sandra som kan komma med en massa bra förslag när hon får en snilleblixt. Ska även peppa upp mig för kvällens dammsugning som inte hanns med igår då garderobsstädningen tog sin lilla tid. Go Heidi go!



Kommentarer
Nina

Funderade just på detta, kanske en bok/skiva/dvd... Får se :)



Ha en fin kväll. Kramis.



PS: Blev jättenyfiken på i.d nu, får kolla över ekonomin bara ;) DS

2010-03-29 17:46:47
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: