Bowl around the clock

The good things in life 2010-03-28 09:10:10
Kommentera - 1 st

Hur kan man få så ont i armen efter lite bowling? Och på tummen har det växt upp en liten blåsa av allt harvande med klotet. Men lika mycket som det gör ont idag, lika roligt hade vi igår när vi var iväg.
Det var en skara från jobbet som då gick och åt middag tillsammans och bowlade igår kväll. Vi hade verkligen superkul och det var mycket skratt och glada miner. Just vi på vår avdelning på företaget kommer inte iväg så mycket som en grupp då vi är väldigt många, men 17 stycken var helt oki.
Jag kan inte förstå hur dålig jag är på bowling egentligen. Jag har ingen klotkontroll och lyckades för det mesta att få klotet att rulla hela vägen från höger till vänster det flesta gångerna. Inte en enda strike lyckades jag frammana.
Medans resterande grupp ville fortsätta iväg och dansa efter bowlingen, så kom min älskade pojkvän och hämtade mig så jag slapp åka tunnelbana hemåt. Fast det var inte med positiva meningar jag fick åka, helst skulle jag följa med och skaka mina lurviga. Men kände hellre att jag ville spendera resterande del av kvällen med Mattias.

Så nu sitter jag i soffan och Mattias ligger ännu under täcket. Trodde inte klockan redan var 8.30 när jag vaknade, men sedan kom jag på att det är sommartid vi går efter from. idag. Underbart att vi får mer ljus om dagarna en tid framöver.








Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig söndag :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-28 11:34:08
http://vadfanskajagheta.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: