T.G.I.F

The good things in life 2010-06-24 19:51:46
Kommentera - 0 st

Rubriken är lite vilseledande då det egentligen är torsdag, men i sinnet är det frdag så jag är ledig imorgon och så är det flesta av oss. Vi hade verkligen skön stämning i mn lilla grupp på jobbet idag. Alla var extra glada för att det var midsommar och jag och en arbetskollega tog tom. fördel av den lugna dagen och tog ut lite komp. Så jag skuttade ifrån jobbet en halvtimme tidigare och det satt gött kan jag säga efter en tung jobbvecka (men egentligen är alla mina arbetsveckor tunga).

Som ni fattar av mitt tidigare inlägg så åkte jag in till Stadium och köpte hem Nike+kit till mina nya Nikeskor. Installerade sensorn i skon direkt och riggade iPoden, sen var det bara ut i spåret direkt när jag kom hem. Det var som att ha ett portabelt löpband med sig och det var mycket roligare att springa när jag exakt visste hur mycket hag sprungitm hur många kalorier jag bränt och hur länge jag varit i farten. Så nu vill jag inte göra något annat än att vara ute på löprundor.

Men för ikväll räcker det med en runda för nu ska kvällen spenderas med att fortsätta plöja säsong 5 av "LOST". Kan säga att nu är gryjmt spännande och snurrigare än någonsin...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: