Off to a good start

The good things in life 2010-06-27 11:14:48
Kommentera - 0 st

Innan kloclan slog 11.00 hade jag redan hunnit komma hem från en löprunda på 5,7 km. Vilken underbar känsla det var att vara ute tidigt, utan en massa människor ute på vägarna och bara jogga i lugn och ro. Jag trodde att jag skulle slippa den värsta värmen, men det var rejält varmt redan efter första kilometern. Ett plus med det är att jag får en rätt så jämn bränna på mina armar i alla fall.

Strax ska jag hoppa in i duschen, efter att jag varvat ner lite här i soffan, och sedan ta en liten tur in till stan. Jag ska se om jagkan hitta en armbindel till min iPod som jag kan ha på mig på mina löprundor. Sen tänkte jag gå och titta lite på reorna och se om det finns något värt att ta med sig hem. Allt detta får jag göra själv då min fästman är tvungen att jobba idag, men som tur kommer han hem redan till 16.00. Så lite tid får vi spendera tillsammans.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: