Nothing new under the moon

Livet 2010-06-08 18:00:07
Kommentera - 1 st

Får några dagar sedan räknade jag ut att det endast är ca. 40 arbetsdagar kvar tills att semestern kickar igång. Och tänker jag efter så är det endast 1½ månad tills jag får vara hemma i hela 4 veckor och inte tänka på att ställa klockan, göra matlådor och ha rätt kläder på mig (vi har dersscode på jobbet).
Då kan jag lufsa omkring hela dagarna om jag så vill, tvätta när jag vill, träna när jag vill och bara bry mig om mig själv. Och längtar mest till att fara iväg med Mattias i 1 vecka till Rhodos och bara ligga och på stranden och njuta av solen.
Jag har hittills inte haft en enda sjukdag detta år så ni fattar att man börjar bli i behov av en rejält sammanhängde ledighet, för annars orkar inte kroppen mycket mer känner jag. Men jag får hoppas att kroppen orkar ett liiiitet tag till.

Nu ska jag ta tag i det stora lasset med disk som väntar på mig i köket och efter det ska jag ta och springa en runda innan jag slänger ihop maten. Blir ingen lång runda då mina benhinnor inte riktigt är redo för asfalt med det skorna jag har nu. Får investera i ett par riktigt rediga löpskor så jag kan springa helt utan smärta. Måste träna inför nästa lopp i augusti och känna att jag verkligen kan ta ut mig utan att jag måste stanna för att benen värker.


Hit längtar jag varje dag när det blir träligt på jobbet..


Kommentarer
Nina

Ja LÄNGTAR också efter sommaren/semestern nu! Somsagt skönt att slippa alla måsten ;)



Ha en fin dag! Kramen.

2010-06-09 09:14:54
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: