Lovely weekend

The good things in life 2010-06-19 10:05:27
Kommentera - 0 st

Vad härligt att få vakna upp till strålande solsken när man egentligen förväntade sig mulet och regn. Humöret får en extra energikick per automatik. I like summer!

Idag ska jag som många andra sitta bänkad framför tv:n och titta på när en prinsessa får sin prins. Men jag kommer nog mest bara vilja se själva cermonin och det som händer efteråt, för det som rullar på tv just nu är det en himla massa onödig utfyllnad. Synd att det inte spelas några morgonmatcher i VM, då hade det varit kirrat det med.
Annars händer det inte mycket alls i mitt liv idag. Känner bara för att stanna hemma och inte ta mig ut på en massa strapatser. Det enda jag gör som kräver en kraftansträning är den obligatoriska tvättningen samt min lilla promenad ner till mataffären för att handla lite nödvändigheter. Men min rumpa sitter klistrad på soffan och blicken klistard på tv:n eller datorn resterande del av dagen.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: