Daylight

Livet 2010-06-01 06:55:12
Kommentera - 0 st

När jag just precis stod och borstade tänderna insåg jag att det är imorgon jag ska utsätta för eldprovet som heter Vårruset. Alldeles nyss var det 1 månad kvar och nu är det bara 1 dag. Helt galet vad tiden går fort. Hoppas innerligt på att vädergudarna är med oss imorgon så man slipper springa i hällregn och snålblåst. Och kors i taket så verkar min hosta äntligen ge med sig så jag kan ta i lite mer än vad jag beräknat. Härligt, härligt!

Som om ett lopp på 5 kilometer inte vore nog med utmaning så ska jag gå och se AC/DC på stadion på torsdag. Min kära fästman gillar dem och då vi köpte 2 extra biljetter hav vi lyckats kränga en till min lillebror och en till min arbetskompis Helena. Hon är också en vän av rock'n'roll gengern, så jag vet i alla fall 2 stycken som kommer ha superkul. Jag vill mest se till att få tag på en AC/DC t-shirt i allt vimmel. Det har blivit lite av en grej för mig att alltid försöka få med mig en t-shirt från alla konserter from. nu. Så Bruce Springsteen och Europe vill gärna ha lite tillök i garderoben.

Och nu kommer nästa utmaning vilket är att ta sig till jobbet. Fast egentligen är det inte en utmaning, då jag vet vad som väntar, men man vet aldrig vad för knasiga morgonmänniskor som kan överraska en med en utmaning att inte flippa ut. Inte sant?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: