T.G.I.F

The good things in life 2010-07-09 17:48:11
Kommentera - 1 st

Jag bryr mig inte att solen har gått i moln och det är lite gråmulet på himlen, för det är äntligen fredag! Jiihoo! Jag klarade av första veckan på jobbet som vart rätt tung och efter goda nyheter från chefen innan jag gick hem, blir det ingen monstervecka nästa vecka. Bästa nyheten att börja helgen med!

Nu ska jag ta fram dammsugaren och göra lite rent här hemma. Sedan ska det vispas ihop någon form av middag. Sitter och blädrar igenom kokböckerna efter det perfekta receptet, men det är svårt att välja när det finns så mycket gott att välja mellan. Men innan jag kan göra något av detta måste jag först försöka slita mig från repriserna av "Beverly Hills 90210", min favoserie när jag gick i mellanstadiet. Jag blir lika hookad nu som då och kan inte sluta titta. Och Dylan är lika snygg nu som för en herrans massa år sen.


Kommentarer
Therese

Vad för nyheter? Nyfiken!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: