Sleepin' in with my love

My love and I 2010-07-18 11:02:02
Kommentera - 0 st

Idag tog vi oss en sovmorgon efter att vi igår var iväg på middag och bio och kom hem sent. Vi såg "Knight and Day" med Tom Cruise och Cameron Diaz, och jag säger bara gå och se den. Jag tyckte den var grymt underhållande. Visst, ibland blev det lite cliché artat, men vilken film har inte den faktorn i sig. Så det var väl värt pengarna. Actionsscenerna var emellanåt riktigt coola. Fast en sak jag märkte när filmen rullade var hur gammal Camerin börjar se ut, medans Tom ser nästan likadan ut som när han började. Knasigt, men härligt att se riktigta människor på bioduken. Go Cameron!

Idag blir det till att åka på fläktjakt, ta en tur inne på IKEA och sedan avsluta dgane med att titta på när DIF sparkar boll på stadion mot Kalmar. Då vi har fått två extrabiljetter till matchen bjuder vi med oss min lillebror och hans djurgårdare till kompis.  Hoppas på att regngudarna håller inne med vattendropparna så vi slipper bli genomblöta då vi inte sitter under tak. Kan vara bra och gardera sig med paraply och en långärmad.

Nepp, nu måste jag runda av här så vi kommer någon vart.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: