No run, no cry

Träning 2010-07-28 18:04:26
Kommentera - 0 st

Den här jädrnas förkylning har helt fått mig ur sync med min löpträning. Jag hade en sådan bar plan på att i alla fall kunna hinna pressa ner min tid med 5 minuter innan jag springer iForm-loppet. Men nu är det som sagt totalförbud på att springa då näsna är helt täppt och halsen strejkar om vartannat.
Jag får verkligen hoppas att denna dumma basilusk försvinner från mig till efter helgen så har jag i alla fall 2½ vecka på att komma upp i flås ordentligt i alla fall.
Varför ska man bli straffad just när man kände att man var så nära sitt mål? Det undrar jag. Men skam den som ger sig säger jag. Ett mål är till för att nås och det ska jag göra. Har trots allt ett till i oktober jag kan sikta på och då ska jag banne mig kunna klämma in det där 5 kilometrarna på 30 minuter om det så tar dö på mig.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: