Morning

The good things in life 2010-07-24 09:09:59
Kommentera - 0 st

Här har vi redan hållit igång i 1 timme. Som vanligt sover jag bara till 8 och slänger direkt ner all smutstvätt i en IKEA väska och springer till tvättstugan där jag hoppas att ingen tänker likadant som jag och tvättar innan sin egen tvätt tid. Detta är min normala lördagsrutin och varje gång jag kommer till en tom tvättstugan blir jag lika glad och så även idag.

Senare idag ska jag träffa min underbara vän Ann som är i storstan på besök. Senast vi träffades var nog 2 år sedan, så det ska bli supernice att sitta och tjatra över en lång lunch. Första måste jag bara se till att hon vaknar då hon är en person som kan sova rätt hårt. Har redan ringt henne 1 gång och lät i alla falll 20 signaler gå fram, men inget svar. Kommer nog få ringa ett par gånger till innan hon förmår sig att vakna....


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: