I am melting

The good things in life 2010-07-11 09:37:52
Kommentera - 1 st

Herrjösses, vad varmt det kan vara då! Jag kunde inte sova pga. värmen och varit uppe sedan kl 7 imorse. Eftersom vi ändå hade tvättid idag så tog jag mig till tvättstugan redan då och badade nästan i svett när jag kom fram. Det var säkert redan 20 grader så tidigt och värre lär det bli under dagen.
Vi planerar lite på att åka iväg och lägga oss vid en sjö för att svalka oss och sola lite. Men vilken ska man välja? Ska man ta en insjö eller ska man våga sig ändå ut till havet? Jag tror jag sparar havet till semestern och väljer det lite säkrare alternativet insjö som badlaternativ här hemma. Chanserna är lite större att det är lite varmare gradantal i vattnet på ett sådant ställe. Annars blir det någ badkruka av hela mig.

Men innan jag far någonstans så måsten tvätten hämtas upp och sen måste jag även kränga i mig frukost. Idag blir det zucchiniplättar med ricottaost.  I love GI mat säger jag bara!





Mina presenter som mamma köpt med sig från Finland. 3 stycken handdukar med
Muminmotiv på och en karaff till den seier porslin jag samlar på. Såklart kom den med
en massa chocklad också, men den är det bästa att hålla den gömd för mitt öga.


Kommentarer
Sabine

det är så jävla kvavt.. jag smälte

2010-07-11 12:41:15
http://enibas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: