Förkylningen har idag blivit snäppet värre...

2010-07-28 06:05:26
Kommentera - 0 st

dsc00828 (MMS)

Förkylningen har idag blivit snäppet värre, men ännu finns ingen tillstymmelse till feber som tur är. Så jag kan med gott samvete åka till jobbet. För min egen del vill säga. Har ofta en tendens att fara till jobbet fast jag är sjuk på riktigt nämligen. Men detta är småpotatis som bara yttrar sig genom att hjärnan gleshi kommer i högre växel än treans. Men det är lika bra så förbereder jag den för semestermode. Och på tal om det så är denna lilla rosa bok min femte semesterbok som jag läser sedan juni. Och den glada och galna shopaholicen är alltid lika underhållande. Rekommenderar varmt alla böcker i serien då det är lättläst och lättsamt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: