Finnish line

The good things in life 2010-07-23 18:14:42
Kommentera - 0 st

Denna vecka har verkligen gått snabbt inser jag nu. Vilken härlig känsla sen då när man väl inser det. Jag som trodde att denna vecka skulle ta knäcken på mig och sen överlever jag med råger. Hur underbart som helst!
Och vädret är verkligen inte på sitt bästa humör idag så tankarna far ännu mer till turkosblått vatten, vita stränder och hotellfrukost som komer upplevas om 3 veckor. Så om det är så att värmeböljan är över för i sommar så har jag alltid Rhodos att räkna med.

Idag har jag också bokar två lopp som jag ska springa. Det ena är redan den 11 augusti, i-Formloppet, och den andra blir ett höstlopp den 2 oktober, Topploppet. Båda gångerna tar jag 5 km som min distans och hoppas på att kunna pressa ner min tid från mitt första lopp i år, Vårruset. Där kom jag i mål på 40 minuter så hoppas på att kunna pressa ner det till 35 minuter i alla fall och om jag överraskar mig riktigt bra så kanske jag tom. kan gå ner till 30 minuter. Men det sista är lite av ett drömmål så jag vet inte om jag hoppas på det, men man vet aldrig. Så för att peppa mig lite och uppdatera löpargarderoben köpte jag hem ett par nya löparshorts och en bunt med löparsockor. Så nu är suget på topp.

Och suget efter kvällens middag, vilket blir ett bord av plockmat, är större än något. Så nu hoppas jag på att min älskade fästman kommer hem snabbt från jobbet så att vi kan åka och handla och njuta av fredagskvällen.




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: