Beach bum

My love and I 2010-07-11 16:42:57
Kommentera - 1 st

Nyss hemkommen från stranden och jag kan lugnt säga att 3 timmar räckte gott och väl för oss. Båda fick lite bränna och jag vågade tom. doppa mig. Lite kallt var det måste jag säga, men gudars vad skönt det var att kyla ner kroppen rejält. Kunde lugnt sedan sitta och lappa mer sol på filten. Mattias valde att stanna kvar på filten hela tiden. Bada var inget för honom. Men mysigt och trevlig hade vi det när vi sedan låg där tillsammans och löste korsord och kändes oss som genier.
Det var för övrigt helt smockfullt på stranden och människor hade parkerat som galningar, så man kan säga att vissa hade massa trubbel och komma ut därifrån. Galet var det!

Nu ska jag bara sitta i soffan och ta det lugnt innan jag sätter igång med kvällens middag som blir hamburgare. Ska ta och synda och ta med bröd, för det är jag värd. Och för att vara extar mycket på den olydiga sidan ska jag äta en glass också. Lite gott måste man få unna sig i värmen.


Längtar tills jag får ligga vid denna pool och slappa inom en snar framtid...


Kommentarer
LadyUmbrella

SV: nu har jag lagt till dig. Lägger du till mig osså nu :)

2010-07-11 18:30:31
http://ladyumbrella.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: