Ain't no sunshine

Livet 2010-07-26 07:41:20
Kommentera - 1 st

Varför är det så att varje morgon då jag vet att jag ska jobba så kan jag inte somna om ordentligt om jag vaknar innan larmet har gått? Det är så irriterande och själ så mycket av min sömn. Idag vet jag inte ens när jag vaknade för första gången, men jag inbillar mig att larmet kommer ändå gå alldeles snart så det är ingen idé att somna om igen. Och jag kan slå vad om att klockan säkert bara var 5 på morgonen och då har jag 2 timmar kvar tills jag måste upp.
Så nu sitter jag här i köket och känner hur trött jag är i skallen och hur ögonen vill sluta sig. Jag hoppas att det kommer finnas att göra på jobbet, för om jag blir sysslolös så är jag rädd att jag somnar över mitt tangetbord. Situationen  blir inte bättre av att jag ännu har ont i halsen. Sådant där gör en alltid lite extra hängig då kroppen inte är på topp. Plus att vädret så helt och fanders. grått, trist och regn vem beställde det egentligen? Hoppas på att allt sådant väder försvinner inom 2 veckor så jag kan få en massa sol på min semester.

Kommentarer
Sabine

så irriterande å vakna innan larmet.. brukar också göra det

2010-07-26 14:46:10
http://enibas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: