White and white

Livet 2010-01-28 18:37:33
Kommentera - 0 st

Har det snöat hos er hela dagen också? Här verkar det aldrig avta. Det har säkerligen kommit 20 cm snö vid det här laget. Lika mycket som det sprider glädje i kroppen att vi äntligen fått en ordentligt vinter så skulle jag uppskatta att snöfallet kunde avta. Mest för att jag får sådan himla galen träningsvärk i mina ben för att det inte plogas någonstans och jag får pulsa och kliva över alla drivor hela tiden. I vissa skeden brinner det i benen. Men något gott med det onda...

Denna vecka har jag inte varit så glad i att blogga så mycket kankse ni har märkt, men med den takten vi har på jobbet just nu är jag mest helt slut när jag kommer hem och vill helst inte röra datorn då jag sitter framför en hela dagarna. Det känns som om att jag inte alls hinnere prestera mitt bästa alls vad gäller mina ärenden och det är inte alls kul. Tiden räcker helt enkelt inte till. Det ska bli mäkta skönt att få lite helg och bara slänga upp benen och mysa ordentligt med min älskade pojkvän. Sen ska jag minsan se till att sova ut ordentligt och då menar jag inte vara uppe vid 8 utan dra mig om jag känner för det och kliva upp vid 10 om jag så känner för det. Kanske lättare sgat än gjort...


Fint är det i alla fall med alla det vackar snöflingor i snön..


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: