Toodles

Livet 2010-01-27 06:15:16
Kommentera - 1 st

Trött som en halvdassig sparris idag. Efter en lång dag på jobbet igår blev det en tur in till stan för att införhandla en ny munkjacka och det sprängde nog min trötthetsgräns totalt. Hade ingen inspiration att göra någonting förutom middag när jag kom hem. Träning var det bara att glömma. Fanns ingen motivation över huvudtaget. Men idag ska det bli en tripp till gymmet då jag inte ska någon annanstans än hem efter jobbet. Skönt att vara där lite innan den totala invationen av januarilöften. Plus att det får mig att bli en piggare ärta överlag.

Men nu ska denna sparris hitta sina skor någonstans och hasa sig iväg till kontoret för ytterligare ett 8 timmarspass.

Kommentarer
Nina

Ibland har man sådana dagar, usch, men visst är det skönt att unna sig att stanna hemma & bara slappa? Det är precis som om kroppen säger ifrån.

Du är duktig med träningen, you go girl... och håller med så knökat med folk på gymmet these days :) men håll ut, snart minskar det :)



Ha en toppen dag! Kramar.

2010-01-28 06:32:08
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: