The eyes don't want to open

The good things in life 2010-01-07 06:12:42
Kommentera - 0 st

Huvaliga vad trött jag är idag. Ögonlocken är tunga som bly och hjärnfunltionen är den av en zombie. Hur ska denna dag på jobbet gå? För se till att dricka massa te när jag kommer fram så jag tinar upp mig själv först och främst. annars somnar jag väl på tangetbordet när jag läser alla mina mail.

Igår var vi som sagt över till våra underbara vänner Therese och hennes man med tillhörande två söner. Och som vaje gång är detså nice att bara parkera sig själv i deras soffa och snick snacka. Tiden bara rinner iväg som en fors då vi har det så trevligt och vips har det gått 2 timmar. Var så mysigt och sitta och leka med lillkillen och storebror var i farten som vanligt. Min vän Therese såg ut som en vacker vårdag måste jag få lov att säga. Vilken pudding alltså! Tack för sällskapet gumman och nästan gång är det vår tur att bjuda in er! =)

Nepp, nu måste jag tänka på att röra mig ut till det jättestora kylskåpet där ute. Ville inte komma sent till jobbet! Ha en riktigt nice dag sweets!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: