Talk that talk girl

Cooking up a storm 2010-01-16 17:01:11
Kommentera - 1 st

5 timmar med tjejsnack är inte fy skam någonstans. Så långa var min sötaste vänner Therese och Sandra över här idag med lilla Milo i följe. Det disskuterades allt från inredning, till giftermål och jag vet inte vad. Allt kan disskuteras när vi 3 kommer ihop oss och det är helt underbart. Tiden bara flyger förbi och man hajar först till när det börjar skymma utanför att klockan börjar bli mycket. Underbart mysigt har vi haft det och jag hopas innerligt att vi kan göra det snart igen.

Ikväll bestämde jag och Sandra oss för att ta med oss våra båda respektive och gå på bio. Vi ville båda egentligen se "Snabba cash", men eftersom det inte finns några biljetter kvar någonstans bestämde vi oss istället för "Up In The Air". Enligt recesioner ska den vara riktigt bra så jag hoppas att George Clooney presterar på duken. Innan filmen blir det lite middag så får se vad vi bestämmer oss för då vi ska åka till Heron City och se filmen. Vet inte alls vad jag är sugen på, men om jag absolut inte kan bestämma mig faller jag alltid tillbaka på det säkra kortet sushi.
Men innan vi far någonstans ska jag bara luta mig tillbaka i soffan några timmar och löka och zappa lite på tv:n. Det tar på krafterna och ha tjejsnack med dessa två pumor då vi snackar tills rösten släpper, i alla fall för min del..


Man kan inte alltid vara med när man han en kille som vill ha mat,
fast Sandra fixar kakan för bådas del tycker jag...


Kommentarer
sandra

Tack för idag hjärtat! Härligt var det Puss love u jalla bye


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: