Summer dreams

Tankar & funderingar 2010-01-07 21:11:49
Kommentera - 0 st

Jag och Mattis har redan börjat planera för sommarens äventyr och ett utav dem blir en resa. Förra året åkte vi iväg till Teneriffa i 1 vecka och det var en av det bäsat resorna jag gjort i mitt liv. Underbara stränder, fantastiska utflykter och bara en massa härlig tid tillsammans utan en massa måsten.
I år har vi redan börjat titta på resemål och vi har rört oss i Grekland, Italien och Frankrike. Men för några dagar sedan droppade mitt drömresemål, New York. Och det verkade som att Mattias tyckte att idén var väldigt spännande. Det enda som kan vara lite jobbigt för honom är den långa flygresan då han tycker att det är lite obehagligt att flyga. Men som jag presenterade för honom så finns det direktflyg från Helsingfors till NY, så förhoppningsvis nappar han på det. Men vi har inte bestämt oss för någonting ännu och som sagt finns det flera destinationer som lockar.
Fast jag skulle bli väldigt exalterad om vi bestämde oss för New York, men det gäller även att hitta en resa med en passande prislapp. för det måste finnas en hel del pengar kvar i plånboken så man kan shoppa och unna sig äventyr i staden. Men en är det långt kvar till sommaren och värmen.


Bildkälla:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: