Startin' at the begining

Livet 2010-01-11 07:55:54
Kommentera - 1 st

Måndag morgon och det är en skön morgon. Jag behöver inte jäkta alls utan kan ta allt i stilla ro. Har hunnit äta frukost, fixa i ordning mig själv och sitter och tittar på morgon tv i skrivande stund. Det här kan jag endast göra på måndagsmorgonar då jag börjar senare än vanligt. Och det är så rogivande att få börja sin arbetsvecka på detta sätt. Istället för att komma till jobbet supertrött och jäktad är jag lugn som en filbunke. Resten av veckan blir som en "walk-in-the-park" när veckan starta så här.

Men nu måste jag borsta bort den hemska te-andedräkten innan jag far iväg. Vill inte skrämma bort folk på jobbet med min "dragon breath".


Kommentarer
vesna.blogg.se

sötnos =)

2010-01-11 22:26:44
http://vesna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: