No work and all play

The good things in life 2010-01-23 09:31:11
Kommentera - 1 st

Vaknade upp till ett väldigt kallt vinterlanskap åter igen. Mättaren visar återigen på -10 grader och inne i vår lägenhet är det lite kallare än vanligt. Detta då vi tyvärr har lite dåligt tätning i våra fönster i vardagsrummet och därav släpper det inte lite mer luft utifrån än vad det ska göra. Nu är det så att man inte kan täta om fönster på vintern då tätningslisterna fryser och vitrar sönder pga. kylan. Så vi får helt enklet se till att ha tofflorna på och vira våra filtar om oss när vi sitter i soffan fram till att det blir vår. Till våren ska vi se till att täta om alla våra fönster tack vare min kära far som har mycket erfarenhet av detta.

Men tills våren kommer så får vi stå ut, men det löser sig också lätt med att man ser till att röra på sig och det ska ja se till att göra alldeles strax. En tur på löpbandet och lite träning för armarna ska nog få igång blodcirkulationen ordentligt. Sedan blir den en lite tur på stan med min kära mor. Vi ska se till att kolla in vad det större kedjorna har att erbjuda till våren och även inta en lunch någonstans på vägen. Alltid mysigt att spendera tid med min kära mor. Så det blit träning hela dagen då det även är som ett träningspass att springa mellan alla affärer där ute.

Kommentarer
Sari

Tackar! :) Visst är det kallt idag, brrr men här skiner solen o inifrån ser det riktigt tjusigt ut =) Ska ut på en vinterprommis snart, behöver lite motion. Mysigt o spendera tid med mamsen, det håller jag med om.. sånt värdesätter jag! Ha en riktigt fin lördag o klä på dig ordentligt ;)

Kram

2010-01-23 10:38:40
http://withfashion.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: