Middle

Livet 2010-01-13 06:12:50
Kommentera - 2 st

Förbaskat vad trött jag är! Gillar verkligen inte att vara så här seg och trötter. Känns som att det tar en evighet för min motor att komma igång ordentligt. Men jag vet anledningen och det är att detta första "riktiga" arbetsveckan efter semestern. Kroppen vänjer sig fort av med att ha en rutin vad det gäller tidiga mornar eller i alla fall  min. Men logiskt är det att man gillar att gå upp 8 istället fär 20 i 6.

Mer logiskt är det att jag nu måste trippa iväg till bussen som vanligt och ut i dimman som lagt sig på ön nu på morgonen. Hoppas inte det betyder att det är superkallt ute...brrrr.

Kommentarer
Sari

Godmorgon! Joo... rätt läskigt o flytta, men oxå härligt o spännande :)

Brrr.. säkert lika kallt ute idag med. Men hoppas du får en härlig onsdag, kram!

2010-01-13 07:52:12
http://metrobloggen.se/sari
Nina

På ön, bor du på lindingö ;)? Jag är också så trötter på mornarna... Gött med helg snart!!

Kramis.

2010-01-13 17:51:25
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: