Lost in the couch

Livet 2010-01-05 18:04:59
Kommentera - 2 st

Så var det dags att vara ledig igen. Tänk om alla arbetsveckor såg ut så här. Jobba 2 dagar ledig en dag och sen 2 dagars spurt till helgen. Hade varit en perfekt ekvation för mig. Men allt man önskar sig kan man inte få. skönt att dagen på jobbet gått smort och jag har jobbat undan allt som hade hopat sig under tiden jag varit på semester. Det är nice att veta att ens arbetskamrater verkligen ser till att ens egan arbetsuppgifter också är gjorda till en viss del tills att man kommer tillbaka.

Ikväll ska jag laga en smarrig middag bestoende av entrecote, bakad potatis och grönsallad men bearnesisesås. Jag blev så sugen på kött när jag satt på jobbet så jag kände mig nsäatn som en kanibal. Tror att mitt sug efter mastiga biffar kommit från att när jag började med GI-mat. Där äter man en hel del kött och innan det var jag inte alls så sugen på kött utan åt mest bara kyckling och fisk. 
Till middagen blir det till att fortsätta titta på LOST. Vi har blivit helt hookade på den serien sedan jag köpte första säsongen på REA förra veckan. fattar inte hur en serien kan vara så spännande varje avsnitt? I alla fall så har vi kommit fram till sista skivan i säsongen så idag sprang jag in till Åhléns och köpte hem säsong 2. Så nu slipper jag får abstinens..hehe.  


Bildkälla:Google.com


Kommentarer
Sari

Lät verkligen som en god middag :) Jag år kyckling idag o är oxå inne i någon slags köttperiod, mums! Låter trevligt med en film-kväll, hoppas du har det mys :)

2010-01-05 19:22:51
http://metrobloggen.se/sari
vesna.blogg.se

haha jaa så skön =)

2010-01-05 20:37:41
http://vesna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: