I want to sweat

The good things in life 2010-01-13 17:43:46
Kommentera - 0 st

Och så är en lång dag på jobbet åter till ända. Var rätt mycket att pyssla med under dagen, men det är bara bra tycker jag. Tycker inte om en massa dötid utan vill vara sysselsatt alla 8 timmar jag sitter vid mitt skrivbord. Men efter en hel dag på  jobbet så känns det verkligen som att det är myror i kroppen så jag ska strax ta och bege mig till gymmet för att skaka av mig småkrypen. Blir löpbandet, om det inte ä rnågra "nyårslöften" som okuperar dem, och sen lite armar tror jag bestämt.
Sen ska det knatas hem och städas i ugnen närmre bestämt. Skulle gjort det igår, men eftersom allt blev så sent skippade jag det. Hoppas bara på att jag inte fräter bort några viktiga kroppsdelar då medlet som jag ska använda är väldigt frätande. Får samla mod till mig på gymmet i 1 timme helt enkelt.




Längtar tills det är varmt och vår igen!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: