I don't want to be home alone

The good things in life 2010-01-31 12:21:53
Kommentera - 0 st

Idag är jag helt ensam hemma då Mattias är iväg på Ombudsgalan. Jag kan säga att jag inte alls mår bra av att vara ensam hemma och ännu mer känslan av att sova ensam en hel natt. Men nu under dagen håller jag mig syselsatt genom att tvätta ett helt berg av tvätt och pyssla här hemma. Ska även se till att ta en längre promenad till en mataffär lite längre bort för att händla några småsaker till middagen som blir för en i kväll. Har även bunkrat upp med en massa chick-flicks så dagen borde segla förbi lätt.

Igår var jag och min kusin på bröllopsmässan och kan säga att lika mycket som det fanns inspiration fanns det en hel del som skrämde en lite. Bland utställarna fanns allt mellan himmel och jord. Klänningar, ringar, catering, chockladfontäner, smink you name it the had it. Det var som en djungel och jag är glad för min kusin skull som har det mesta av det stora sakerna avklarade. Skrämnade var hur allat detta kostar så himla mycket pengar. Fattar ni att det kostar 65:- att hyra en ynka stol!! Jag troro jag får börja spara till vårat bröllop någon gång i framtiden redan nu om vi ens ska kunna ha något att sitta på..haha.
Och en rolig sak som alla utsällare trodde var att jag och Mimmi var lesbiska och skulle gifta oss med varnadra. Tycker synd om människor som ännu bara går på sina aningar och skämmer ut sig på det sättet.


Underbaraste kusinen som ska stå brud i september..


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: