Hungry as a wolf

Cooking up a storm 2010-01-09 17:53:11
Kommentera - 0 st

Oj så skönt det var att ta sig till gymmet och köra järnet i 1 timme. Sprang i 25 minuter och körde stryka i ungefär en halvtimme. Pumpade ihjäl mig på armarna så det kommer jag nig få sota för imorgon då träningsvärken smyger sig på. Men då vet man att träning givit reslutat.

Men efter träningen blir jag alltid hungrig som en varg och vill ha mat. Just nu sitter jag här i soffan och drömmer om hamburgare och pommes frites. Men inget från Mcdonalds eller MAX utan hemmagjorda burgare. Det är verkligen många gånger godare än det man köper på snabbmatsställen plus att man får gugga på precis vilken topping man själv behagar. Men för att denna middag ska kunna göras måste jag kila ner till affären och handla. So long suckers, I got's to jet!


Bildkälla:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: