Friday chillin'

The good things in life 2010-01-08 17:41:53
Kommentera - 3 st

Just hemkommen från jobbet och den onådiga kylan och jag överlevde båda. Så nice att få komma hem och slänga av sig sina arbetskläder (för mig svarta långbyxor och cardigan då vi har dersscode på jobbet) och dra på sig mjukisbyxorna och hoodien. Det är verkligen fredagsmys för mig, inte behöva ta på sig några strika kläder utan bara lunka runt i sköna och bekväma kläder i 3 dagar. Det är verkligen något jag uppskattar.

Något mer som jag upskattar är att vi har inbvigt våra fredagskvällar till att hämta hem mat från våra favorit ställen för att unna oss lite lyx. Så ikväll blir det min favorit, sushi. Fast egentligen skulle jag kunna äta sushi varje dag om jag fick bestämma. Det är så underbart gott och lätt ätet, alltså att man bara behöver öppna lådan och i princip äta med fingrarna.
Fast det bästa med fredagskvällarna är all den tid jag får tillbringa med min underbara pojkvän. Bara sitta och gosa in mig brevid honom och låta honom leka med mitt hår. Då mår jag som bäst.

Men tills att min älskade kommer hem från jobbet ska jag bänka mig framför någon serie. Kan inte titta på LOST då Mattias missar avsnitt då och den följer vi tillsammans. Men något kan jag nog hitta och vila ögonen på.


Kommentarer
Sari

Åh vad det lät mysigt, saknar min lilla älskling men nästa helg så :)

Ni får ha en riktigt mysig kväll! Kram

2010-01-08 19:04:34
http://metrobloggen.se/sari
mira

Hej sötnos,,,jag börjat med min lilla blogg igen,,,tänkte bara säga det.

Och att jag älskar dig!

Puss

vesna.blogg.se

supersöt=)

2010-01-09 14:36:06
http://vesna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: