First sign

Shoppingbag 2010-01-03 16:39:28
Kommentera - 0 st

Idag har vi varit iväg sen klockan 09.30 imorse så har inte riktigt hunnit med att skriva några inlägg.

Vi vaknade redan vid 8 för att kunna äta lite frukost och duscha innan vi for in till stan för att gå på smygpremiären utav MQ:s mastodont REA. Det var inte många människor med oss som var morgonpigga, men en del människor hade hittat till butiken. Jag strosade omkring och trodde inte att jag skulle hitta något, men som landade mina ögon på en klänning från Bondelid som jag spanat in ett antal gånger när jag varit inne i butiken. Och när det var 50% nedsatt så var det ingen tvekan att den skulle åke med hem. Så isället för att betala 799:- belv det endast 398:-. Det var ett kap man kan kalla duga!

Sedan åkte vi över till IKEA för att köpa ytterligare en pall till vårat vardagsrum. Detta då vi har så lite sittplatser om det kommer över folk. Så får all våra nära och käras rumpor plats hemma hos oss. Förhoppningsvis!
När vi ändå var i närheten av Skärholmen svängde vi förbi där då jag behövde byta ett par mjukis byxor jag köpt på H&M som var det fulaste jag sett (dumt av mig att inte pröva det i affären) för att svinga förbi Intersport och köpa mig ett par riktigt fina från Adidas i gråmelerat (my favourite). Men som alltid var det för långa. Men som tur är hjälper min kära mamma till med det. Och nu efter att vi hunnit vara 1 timme på gymmet ska vi åka över till dem för att förhoppningsvis landa hemma lagom till att falukorven är tinad och vi kan göras oss korvstroganoff till middag.

Pust! And off we go again......

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: