Damn I'm good

Träning 2010-01-14 19:26:40
Kommentera - 1 st

Hemkommen efter ännu ett pass på gymmet. Efter en hel dags frusttration på jobbet var det så grymt nice att springa av mig allt och efterår pumpa på när jag körde ben. Nu känner sig kroppen lugnare och helt slut. Nu gäller det bara att vänta på middagen som min älskade pojkvän håller på med i köket för tillfället, italienskt kycklingpasta. Så underbart gott så man nästan skarpar botten av kastrullen.

Idag bestämde jag och mina underbara vänner Sandra och Therese att vi ska träffas hemma hos mig på lördag och ha en riktigt mysig tjejfika. Men det kommer nog vara med en liten kille också, fast han kanske inte ger så många ord till konversationen, nämligen Therese lilla son M. Ska bli grymt nice med en massa tjejsnack och gott att tugga på. Så nu tycker jag att morgondagen ska svicha förbi på jobbet så att helgen börjar snart.


Bildkälla:Google.com


Kommentarer
sandra

Smörj upp käkmusklerna för här ska snackas

Love u


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: