2010...here we go!

My love and I 2010-01-01 10:58:47
Kommentera - 1 st

Första morgonen på det nya året. Har vaknat upp utvilad och med leende på läpparna.

Igår hade jag och Mattias en jättemysig kväll tillsammans. Vi lagade utomordentligt god middag i form av entrecote och klyftpotaits med rödvinssås. Och till efterrätt bakade jag en av tidernas bästa kladdkaka som toppades med kinapuffar och vispadgrädde. Jag har aldrig varit så förtjust i att fira nyår på ett stort sett. Detta eftersom en nyårsafton alltid kommer om igen och festa kan man göra alla andra 364 dagar om året också. huvudsaken för mig är att jag är med den/de jag älskar mest och har en trevlig kväll.
Vår trevliga kväll fortsatte hemma hos Mattias föräldrar där vi fick utomordentligt goda kanapeér och skjöt våra raketer. Mattias hade lyckats få tag i en del maffiga pjäser som var vackra. Det är underbart att sådana saker kan ge ett så stort leende på läpparna.

Väl hemma skålade jag och Mattias i champange och åt färska jordgubbar och myste tills vi båda somnade i soffan.
En underbar kväll helt enkelt helt i min smak. Nu ska det nya året börjas med en god frukost och sen blir det bara till att softa hemma hela dagen och spela tv-spel och titta på tv-serier.


2010 ska vi göra till vårat år, igen!


Kommentarer
Sandy

Gott nytt år på er sötnosar!!!

Ser ut som om ni hade en mysig kväll.

Love u Girl with all my heart! Är glad att ha dig i mitt liv

puss älskade vän


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: