This is it!

Träning 2010-02-17 06:17:04
Kommentera - 0 st

Igår fick jag mig en liten tankeställer när jag var hos doktorn och idag när jag vaknade upp så kände jag verkligen hur min hjärna ställt om sig. Har insett att för att må bra, så där riktigt bra som jag vet att jag kan må, så måste jag börja röra på mig mer och inse att jag har bara en kropp och ett liv och leva med den.
Så nu banne mig ska det ske en del förändringar i mitt liv! Ett träninghsschema ska upprättas och kosten ska balanseras med hjälp av GI-mat. Varför jag gör ett schema är för att om jag inte ser det frmför mig i svart på vit så är det mälta svårt för mig att ta mig till gymmet, så med satta dagar blir det enklare. Plus att jag har som mål att kunna fixa till en bra till tid Vårruset som jag ska springa i juni. En morot hjälper alltid till.

Eftersom jag tidigare gått över till GI-mat så vet jag att jag klarar av allt vad det är med rivstar och nystart. Det är inte svårare än att bestämma sig och sen bara hålla isg till det. Trots allt är det bara rivstart max i 2 veckor så utan pasta,ris och potatis kan jag klara mig längre än så om det behövs. Så från och med ikväll och middagen är det GI som blir min bästa vän i köket.
Sötsaker sak reduceras till en dag och det får bli fredag. Inget småätande under veckodagarna och om jag blir sugen så är det till att trycka vatten och nötter.

Nu ska det banne mig bli ändring och hör sen!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: