T.G.I.F

Träning 2010-02-19 08:16:26
Kommentera - 0 st

Äntligen fredag hörrni! Och så fick jag toppa den med en sov morgon på 1½ timme också. Känns bra att få det som kompensation när jag ska jobba till 18.00 ikväll. Hoppas bara att det håller sig lugnt så att inte allt brakar åt fanders. Det har en tendens att göra det på fredgaskvällar. Bara hålla tummarna.
Vill helst inte pumpa slut på all energi då jag ska iväg och springa på bandet ikväll hade jag tänkt. Vill ha lite krut att ta av när mjölksyran börjar slå till. Ikväll ska jag se till att vara lika duktigt som jag var i onsdag och pumpa mig till att springa 3.3 km på 30 minuter. Kanske tom. att jag kan öka på med några 100 meter eller så. Man vet aldrig.

Efter träningen har Mattis lovat att vi ska fests på sushi ikväll. Bara det är en morot att gå och ställa sig på bandet och svettas som en gnu. Sen blir det nog LOST maraton på de sista avsnitten i säsong 3. Blir bara mer och mer spännande för varje avsnitt så man nästan sitter på nålar.
Så sådan är min fredagskväll upplanerad. Träning, mysig middag och ordentligt med fredagsmys i soffan efteråt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: