No energy

Livet 2010-02-03 18:01:48
Kommentera - 0 st

Har ingen energi kavr i kroppen efter dessa tuffa dagar på jobbet som matas på varje dag. Orkar inte gymma fast jag så gärna vill, orkar inte diska fast jag så gärna vill....listan kna göras lång. Så ni kanske förstår att jag inte är så het på att skriva så mycket i bloggen just nu. Finns verkligen ingen ork och ingen inspiration att sitta vid en dator när jag väl kommit hem efter att ha sutttit framför en i 8 timmar.

Hoppas ni klarar er hem i snöstormen vart ni en är och har en supermysig vecka. Återkommer åter igen när jag känner att orken har kommit upp i vanlig nivå och blogglädjen finns i fingrarna. Förhoppningsvis till helgen ses vi igen =)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: