Make up for the home

My love and I 2010-02-07 17:56:18
Kommentera - 1 st

Denna söndag har spenderast med att:

Köpa coolaste leksaken till V som fyller 3 imorrgon.
Inhandla häftigaste tavlan till köket och finaste hyllan till vår nyrenoverade hall.
Gå till guldsmed och titta på runda saker man kan har på ett speciellt finger.
Köpt nya tumvantar, då mina gamla försvann igår på den underbart trevliga tjejmiddagen.
Ätit sushi och druckit en stor mocha latte.
Fyllt upp förkylnindmedicinssaker till pojkvännen då han låter som bara den tack vara en täppt näsa och envis hosta.
Skruvat ihop hyllan och fått ont i händerna av skrivmejseln (ni vet av den där lilla L-formade saken som alltid följer med).


Om 15 minter blir vi bjudan av Mattias föräldrar på söndagsmiddag vilket räddar hela min kväll så jag slipper ställa mig framför spisen och leka mästerkock. Sen när vi väl kommit hem ska vi bara borra det sista hållen och få up vår nya tavla och hylla, efter det blir det chill i soffan med en mysig söndags film och lite smått och gott att knappra på i pojkvännens varma famn.

Kommentarer
mira

ska ni förlova er?

2010-02-07 23:00:05

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: