It all must be spik and span

Livet 2010-02-13 08:03:32
Kommentera - 1 st

Efter en 11 timmar lång söm känner jag mig helt utvilad och helt tillfreds med att gå upp halv 8 på en lördag. Det är som min kropp är helt fulltankad när 11 timmar har passerat. Jag har väldigt svårt att sova längre än så och den enda gången jag gör det är när jag är sjuk.
Så idag då jag är så utvilad ska jag se till att städa här hemma, vilket inte har blivit gjort på ett bra tag känns det som. Klockan 11 ska jag infinna mig i tvättstugan och mellan varven blir det till att dammsuga och om jag orkar med även skrubba rent hela badrummet. Disken måste förstås diskas också och alla tidningar jag har sparat på min under vardagsrumsbordet ska rensas ut. Så jag har lite att pyssla med under dagen.
Måste även se till att ta en trip till affären för att köpa hem en massa gott till ikväll och morgondagen. Vi känner nämligen för att bara sitta hemma hela dagen och titta på film och inte gå utanför dörren. Och då vill vi ha allt man kan tänkas bli sugen på hemma. 
Ska ni hitta på någon speciellt eller kul på Alla Hjärtans Dag? Eller har du någon tradition som alltis sätts i verket just den dagen?


Bildkälla: Google.com


Kommentarer
sandra

Ha en skön helg nu hjärtat och slappa ordentligt!

Alla hjärtans dag pussar till dig gumman



you wont call da´ police on my ass=)



Jalla love u bye


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: