Firts day of the new regim

Livet 2010-02-17 18:26:55
Kommentera - 2 st

Idag var då alltså första dagen på min nya kosthållning och det har gått förhållandevis bra. Har inte proppat i mig en massa socker utan ätit regelbundet med frukost, mellanmål och lunch. Känns faktiskt mycket bättre i kroppen än pumpa i mig en massa sött te som jag annars gör.
Jag har dock haft en envis huvudvärk hela dagen som ännu inte givit med sig. Har druckit ordentligt under hela dagen och även knaprat på en Ipren. Men den vill inte försvinna. Jag antar att det blir till att ta ytterligare piller, fast denna gång får det bli Alvedon. Är inget fan av att ta massa mediciner, utan hoppas på att sånt som huvudvärk ska försvinna av sig själv. Fast nu måste jag nog ge med mig som sagt. Jag som aldrig brukar drabbas av huvudvärk tycker detta är mäkta irriterande. Måste få den att ge mig sig inom 1 timme för då är det tajm för att ta sig till gymmet.
Jag kanske helt enkelt får ta och vila mig lite, men är rädd för att jag somnar riktigt ordentligt då och blir superseg till träningen. Dilemma, dilemma!


Bildkälla:Google.com


Kommentarer
Nina

Vad härligt att det gått bra första dan av "nya livet" :) Lycka till! Jag är inte heller ngt fan av värktabletter, försöker att undvika dem.

Man kan anv iCurl både som plattis & locktång :)



Kram.

2010-02-17 18:51:25
http://anina.blogg.se/
Sandy

Gumman jag kom på en sak. Det kan vara så här, e inte riktigt säker, men att det är sockret som gör att du har huvudvärk. Inte för att du äter sååå mkt sött men socker är som en drog. I could be it



Jalla bye love u

nej inte hejdå bara jalla


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: