Finally home

Livet 2010-02-22 19:26:28
Kommentera - 0 st

Efter en massa knas med bussar, tunnelbanan och tågen både fram och tillbaka till jobbet idag är jag äntligen hemma. Och väl på jobbet var det bara en massa elände till höger och vänster. Hjärnan hann redan koka över efter bara ett par timmar. Så det kändes mäkta skönt när allt lugnade ner sig lite på småtimmarna och man fick koncentrera sig på att faktiskt proucera fram lite vettiga svar till kunderna.
Planen var också att jag skulle går till gymmet idag nu när jag kom hem, men jag känner att jag har lite väl ont i mina vader och benhinnor. Så det blir till att vila en dag till innan jag ger mig upp på bandet igen. Vill inte riskera någonting så bättre att ta det säkra före det osäkra.

Så nu blir det till att äta supergod italienska kycklingpasta som Mattis har svängt ihop till middag. Känner hur det vattnas i munnen utav hunger....


Bildkälla: Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: