Back in action

The good things in life 2010-02-05 17:41:46
Kommentera - 0 st

Äntligen belv det fredag till slut och vilken hemskt stressig och hektisk vecka det har varit. Trodde helt ärligt talat att jag skulle bli helt galen med allt som tog upp hela min energireserv på jobbet. Varje dag när jag kommit hem har jag varit helt slut och inte haft någon lust att göra någonting. Matlagning har inte intresserat en droppe, städning har inte ägnats en tanke åt, diska har jag gjort med vånda. Men så till slut kom fredagen och det kändes skönare än någonsin att stänga av datorn och gå hem för dagen. Kunde gå hem med en helt tom inbox i mailen och alla ärenden hade fått sig en ordentligt genomgång.

Ikväll har jag bara en tråkig sak att göra vilket är tvätta, men det borde gå rätt snabbt då jag nedast har tvått för 2 maskiner. Sen blir det fredagsmiddag i form utav langos, mumsfillibabba! Det är inte ofta jag gör desa rackare, men det är mäkta gott när jag väl tar mig an det. Ett härlig sätt att starta helgen tycker jag, med en god middag och pojkvännen vid sin sida med LOST som rullar på tv:n kan det inte bli bättre.

Hoppas att ni har en superrolig helg vad ni en gör.





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: