A day of work

Livet 2010-02-15 08:13:19
Kommentera - 0 st

Varför tar alltid helgerna slut så snabbt när man som mest behöver vila upp sig? Jag har sovit och tagit det lugnt i dagarna två, men strots det är min kropp inte full laddat känner jag. Skulle behöva en extra dag att ta det lugnt känner jag. Men nu är det inte så att man bara kan plocka till sig en till dag av ledighet. Så det är bara att bita i det sura äpplet helt enkelt.
Jag får hoppas att det är lite mindre ruljans på jobbet denna vecka och att det inte blir lika många ansträngade ärenden som jag fick dras med förra veckan. Annars vet jag faktiskt om jag pallar av jobba så hårt som jag gjort det senaste veckorna för att få allt att gå ihop i slutet av dagarna. Men jag ska inte ropa hej ännu eftersom jag inte ens är i närheten av jobbet ännu.

Ikväll efter jobbet är det bestämt att det ska tränas. Och jag måste verkligen få rutin på detta med träningen då jag har lovat en arbetskompis att jag ska springa Vårruset med henne i juni. Kan vara bra att i alla fall kunna sikta på att komma i mål överhuvdtaget..haha. Nä, skämt o sido ska försöka ha en tid som jag hoppas gå o mål på och om jag börjar nu så borde jag kunna ta den tiden som är 30 minuter. Sträckan som ska springas är 5 km så det borde inte vara en omöjlighet. Så ikväll början resan mot en grym kondition helt enkelt...


Bildkälla: Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: