T.G.I.F

The good things in life 2010-12-03 06:17:54
Kommentera - 0 st

Så är det då äntligen fredag. Det blir en lång och hård dag på jobbet, men det blir alltid lättare med vetskapen att jag vet att jag är ledig imorgon.
Jag har redan börjar visa min barmhärtiga sida på jobbet och ställt upp för att jobba över idag. Det är inte flera timmar det handlar om, utan en ynka halvtimme. Så det kände jag att jag kunde ge. Men jag kom på efteråt att jag måste hämta ut en julkapp idag, så jag får ha kvicka ben så att jag hinner innan det stänger.

Nu får jag bara hoppas att jag kommer fram till jobbet överhuvudtaget då det snöar som bara den. Måste sätta på mig mina yetti-boots så jag klarar mig.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: