The day before the day

Livet 2010-08-05 06:43:27
Kommentera - 0 st

Jag måste ha varit helt borta igår när jag ställde larmet på klockan. Jag har gått upp alldeles för tidig kom  jag på när jag satt noch åt frukost. Hade nog kunna sova 30 minuter till. Men men, egentligen gör det inte någonting då jag kommer få sova hur länge jag vill efter imorgon. Det känns så skönt att inte behöva stressa över en sådan sak som att tappa viktiga sömnminutrar. Härligt!

Idag får jag se om jag ens kan fylla hela dagen med arbete. Igår var det på gränsen att jag knappade in alla mina 8 timmar, men idag är jag inte lika säker. Jag får se om jag kan hamstra av mina komp.timmar och gå hem lite tidigare. Känns onödigt att bara sitta av tiden och inte göra någonting då jag måste lämna över alla mina arbetsuppgifter till de andra tjejerna i gruppen så inget blir kvar när jag går på semestern. Jag får se helt enklet hur det blir, men min magkänsla säger att jag inte är kvar på jobbet till 17.00 idag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: