Slow starter

The good things in life 2010-08-27 09:36:23
Kommentera - 1 st

Jag har bestämt mig för att börja gå upp samtidigt som min älskling går iväg till jobbet, vilket oftast är lite innan 8. Jag vill inte bli ett vrak när jag väl tar mig tillbaka till jobbet pga. att mornarna är jobbiga.
Men trots att jag går upp så tidigt så tar jag det väldigt lugnt mina första vakna timmar. Har suttit och surfat i 1 timme och nu när magen började kurra så har jag fixat 4 leverpastej mackor och en stor kopp te. Allt detta ska ätas över en av mina favoritserier någonsin "The O.C".  Jag har inte tittat på den serien på ett bra tag, men jag förstår varför jag köpte hela serien på DVD. Den är awesome!


Kommentarer
AMANDA FALK

Vilken höärlig bild på dem :D

Sv: Förlåt för så sent svar.. Men ja hotellet var rena dörööömmen!!

Ha en riktigt rolig lördag!!



2010-08-28 14:52:51
http://amandafalk.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: