Sheap or not...

Shoppingbag 2010-08-26 21:33:15
Kommentera - 1 st

Den hetaste trenden i höst i klädväg måste ändå vara en skinnjacka med fårull som sticker ut lite här och var. Jag gillar den typen av jacka och just idag förbannar jag mig själv för att jag inte sparade den jackan från när jag var yngre. Den hade varit perfekt att slänga på sig när graderna börjar sjunka. Så nu står jag i valet och kvalet om jag ska köpa en eller inte. Och sedan om jag faller för att köpa den, så finns det en hel del olika kvaliteér och prisklasser och välja mellan. Antigen tar man budget varianten från en av mina favoriter H&M eller så traskar man sonika in på Acne och häver upp allt man äger och har för deras modell. Sedan är detta, tror jag, en trend som bara kommer hänga med i en säsong, sen är det on to the nest one nästa vinter. Fashion can be tricky I say...



Billigt eller inte billigt? Den första kostar 299:- (H&M) och den andra a whooping 11995:- (Acne) ..


Kommentarer
Nina

Åh dessa jackor är toppen! Är själv inne på en jag också.



Ha en finfin kväll. Kramen.

2010-08-28 15:59:00
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: