Home again!

The good things in life 2010-08-23 08:54:39
Kommentera - 1 st

Första morgonen hemma efter en helt underbar vecka på Rhodos och jag kan säga att jag längtar tillbaka. mest av allt längtra jag till värmen för det är mer än 20 graders temperaturskillnad! Helt sinnesjukt! Igår när vi kom ut från flygplatssen och skulle ta en taxi frös jag som en gnu. På Rhodos hade vi 37-38 grader varje dag och att sen komma hem till ynka 20 grader var en smärre chock för kroppen. Enligt taxichaffören var söndagen en bra väderdag med sol och 21 grader och jag och Mattias bara tittade på varandra och skrattade.

Idag måste vi se till att fylla upp kylskåpet och frysen då det ekar rätt tomt där inne och bara aklimatisera oss till att vara hemma. Men lika skönt som det är att åka bort och bara njuta, så är det underbart att komma hem till det vanliga.
Senare kommer det ett bildregn med massa underbart fina bilder på våra äventyr från semestern.

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Skulle bara vilja tipsa dig om min tävling jag har just nu där du kan vinna ett par awesome high heels som är designade utav josefin crafoord värda 1799 kr! Vore jättekul om du var med! Kika gärna in tävlingen här:



http://vadfanskajagheta.se/2010/august/tavling-vinn-skor-varda-1799kr.html

2010-08-23 10:17:07
http://vadfanskajagheta.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: