Why is there more snow?

Livet 2010-04-21 17:05:10
Kommentera - 0 st

Jag blir så deprimerad när jag just nu ser att det regnar snöblandatregn ute. Vad är det som händer i världen? Jag som trodde att våren hade kommit för att stanna, men inte det inte. Hoppas verkligen att det inte växer endast en liten hög med snö någonstans för då går jag nästan själv ut och tar bort den. Tänk om det snöar 1:a maj? Iofs. snöade det en gång i maj när jag ännu gick i gymnasiet. Det var ungefär en vecka innan vi skulle ta studenten och då var den en vecka innan vi skulle gå in i juni. Snacka om att man nästan började gråta. Men den försvann den med, så jag hoppas att vädergudarna bara blåser om och ger oss en massa värme och solsken snarast.

Men nu ska jag ta mig ner till gymmet i den här snöyran och köra mitt benpass. Jag hoppas att mina ben pallar av passet, för sist gjorde musklerna ont i 1 vecka efteråt. Blir väl till att bli kompis med Voltaren om det ter sig så igen.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: